Tellimine

Kuidas osta ouemangud.ee e-poest?

Valige välja sobivad tooted ja lisage need ostukorvi.
„Ostukorvi“ nupule vajutades avatakse Teile valik „Vaadake ostukorvi“ ja „Kassa“. Vajutades „Vaadake ostukorvi“ näete ostukorvi sisu ning Teil on võimalus lisada ning eemaldada korvist tooteid.
Kui valisite kohe „Kassa“, kuvatakse Teile valikud, kas osta külalisena või registreeruda kasutajaks ning luua kasutajakonto.
Konto loomine võimaldab Teil kiiremini tellimusi sooritada, olla kursis oma tellimuse staatusega ja vaadata oma eelmisi tellimusi.

Kui Teil juba on kasutajakonto, saate siseneda registreeritud kasutajana.
Edasi tuleb Teil täita kohustuslikud väljad, valida transpordi- ning makseviis.
Kui soovite eelnevate väljade andmeid muuta, siis saate andmeid muuta klõpsates iga SAMMU juures paremal oleva noolekese peal. Väli avaneb ja Te saate andmeid muuta.

Hinnad ja tasumine

Kõik hinnad on esitatud eurodes ja sisaldavad käibemaksu.
Kauba eest on võimalik tasuda tellimus-arve alusel läbi Maksekeskuse. Klõpsake all paremal olevale nupule „Jätka“ ning programm kuvab teile makseviiside valiku. Võimalik on valida nimekirjas olevate pankade vahel.

Sooduskoodid

Sooduskoodi rakendumiseks vajutage kindlasti sinisel kastil "Kasuta sooduskoodi".

Makseviisid

  • Pangalingiga (Swedbank, SEB, LHV, Nordea, Danske, Krediidipank))
  • Pocopayga

Vajutades nuppu "Kinnita tellimus" kuvatakse Teile tellitud toodete ning teenuste hinnad ja avaneb pangalinkide valik panga logode näol. Vajutades sobiva panga logole, saate teostada automaatse tellimuse tasumise. Kui soovite pöörduda pangast tagasi ostlema, vajutage „Tagasi kaupmehe juurde“.
 Peale tellimuse tasumist saadetakse Teie e-posti aadressile tellimuse kinnitus. (Kui kiri ei ole jõudnud Teieni hiljemalt tunni aja jooksul, kontrollige igaks juhuks oma rämpsposti kausta - osad automaatselt saadetud kirjad võivad suunduda sinna). Tellimus läheb töösse kohe peale makse laekumist.


Transport

Transpordiks on järgmised võimalused:
•    SmartPOST (2,99 EUR)
Pakiautomaatide asukohad leiate siit.
Täpsem info kuidas saate paki kätte siit.
•    Omniva pakiautomaat (2,79 EUR)
Kaup toimetatakse Teie poolt valitud Omniva Pakiautomaati. Pakiautomaatide asukohad leiate siit.
Täpsem info hoiutähtaegade ja kohaletoimetamise kohta siit.
•    Kulleriga koju kätte (4,99 EUR)
Kauba toob kohale Omniva kuller. Täiendav info siit.
•    Tulen ise järele (tasuta)
Aadress: Ülikooli 10, Tartu 51003, 3.korrus, Dada AD OÜ. Võtame Teiega personaalselt ühendust ning lepime aja kokku.

Tasuta transport kehtib Smartposti ja Omniva pakiautomaadi teenuse valimisel alates 48 EUR, kullerteenuse puhul alates 75 EUR.


Tarneaeg

Kõik tellimused täidetakse pärast makse laekumist üldjuhul 1-3 tööpäeva jooksul, kuid mitte hiljem kui 5 tööpäeva jooksul.


Garantii

Kõikidele toodetele kehtib garantii seaduses ettenähtud korras.
Toodete puhul palume täpselt jälgida kaubaga kaasas olevat kasutusjuhendit ning vastavaid instruktsioone.
Garantii ei kehti juhul, kui kauba puudus on tingitud toote valest kasutamisest või toote kulumisest.
Täpsem info Kauplemis- ja ostutingimustes.


Kaupade tagastamine

Kauba tagastamisõigus on 14 päeva. Kaup peab olema originaalpakendis. Kaup ei tohi olla kasutatud.
Täpsem info Kauplemis- ja ostutingimustes.


Lisainfo

Dada AD OÜ jätab endale õiguse muuta www.ouemangud.ee sisu ning identifitseerimist, kasutamist, tehnilisi üksikasju jms.
Dada AD OÜ jätab endale õiguse muuta kaupade ja teenuste hindu ette teatamata.
Lisainfoks toodete, tarne, maksetingimuste või muu kohta võtke ühendust e-posti teel: krista@dada.ee või pakilistemas küsimustes telefonil 5565 9650 – Krista Zeik.
Kõik pildid ja kirjeldused on võimalikult tõepärased, kuid ei anna alati kauba kohta kõikehõlmavat teavet. Enamasti kasutame kauba tootjalt saadud pilte ja kirjeldusi, kus mõnikord võib esineda vigu.
Kaupade ja nende omaduste kirjeldusel proovime olla võimalikult täpsed. Tootjapoolsetele piltidele ja kirjeldustele oleme lisanud vajadusel ka omapoolseid pilte ja kirjeldusi.  Kaubatootjad võivad muuta spetsifikatsioone ilma meiega kooskõlastamata.


Kui olete unustanud salasõna

Kui olete unustanud oma salasõna, siis palun arvestage järgnevaga: programm lubab Teil salasõna proovida vaid 10 korda. Peale seda läheb konto lukku ning peate tund aega ootama, et oleks võimalik uuesti sisse logida.
Seepärast soovitame salasõna unustamisel mitte ära kasutada kõiki 10 katset, vaid lasta programmil meilile saata uus salasõna enne, kui Teil on kõik katsed ära kasutatud.
Sisselogituna võite alati salasõna muuta.

Toredat ostlemist!