Kauplemis- ja ostutingimused:

•    Kaupleja: Dada AD OÜ, Ülikooli 10, Tartu 51003;
•    Kaupade tüüp: Õuemängud, laua- ja kaardimängud, tegevusraamatud;
•    Leping jõustub tellimuse kinnitamise hetkest. Tellimus loetakse kinnitatuks pärast kauba eest tasumist;
•    Kauba hind sisaldab käibemaksu. See ei sisalda posti- või veokulude hinda. Viimane kujuneb vastavalt valitud teenusepakkuja, asukoha ja kauba kaalu ning mõõtmete tulemusena.
•    Kauba eest tuleb tasuda 100% ettemaks, kasutades selleks e-makse teenust.
•    Kauba eest tasumiseks saab kasutada järgnevaid makseviise:
     Eesti pangalingid: Swedbank, SEB, Luminor, LHV, Coop Pank, Revolut, N26.
     NB! Pangalingiga tasumisel vajutada kindlasti panga lehel nupule „Tagasi kaupmehe juurde“.
•    Makseid vahendab Montonio Finance OÜ. Tasumine toimub väljaspool Veebipoodi turvalises keskkonnas – pangalingiga tasumisel vastava panga turvalises keskkonnas ja krediitkaardiga tasumisel Montonio Finance OÜ. turvalises keskkonnas. Müüjal puudub ligipääs kliendi panga ja krediitkaardi andmetele. Leping jõustub alates tasumisele kuuluva summa laekumisest Veebipoe arvelduskontole.

  •  Kaupa toimetame kohale ainult Eesti piires.
    •    Tarbijale kehtib 14-päevane lepingust taganemisõigus vastavalt VÕS §-le 56;
    •    Tarbija loetakse VÕS § 57 alusel taganenuks ka seotud tarbijakrediidilepingust, kui asi omandatakse krediidiga ning tarbija taganeb müügi või teenuse osutamise lepingust VÕS § 56 alusel
    •    Kaupleja kinnitab tarbijale tellimuse saamise elektrooniliselt esimesel võimalusel (VÕS § 62 1 lg 3).
    •    Pakkuja täidab tellimuse 1-5 tööpäeva jooksul, kui ei ole kokku lepitud teisiti (VÕS § 59 lg 1).
    •    Kui pakkuja ei suuda lepingut täita, teavitab ta tarbijat sellest ja tagastab tarbijale tema poolt tasutu viivitamata, kuid mitte hiljem kui 14 päeva jooksul teate saatmisest (VÕS § 59 lg 2).
    •    Eelneva kokkuleppe korral võib kaupleja tarbijale tellitu asemel üle anda ka muu vähemalt sama kvaliteedi ja hinnaga kauba või osutada sama hinna ja kvaliteediga teenuse. Kui aga tarbija asendatud kauba tagastab, kannab kõik tagastamisega seotud kulud kaupleja (VÕS § 59 lg 3).
    •    Kaupleja kasutab kliendi isikuandmeid ainult tellimuse täitmise eesmärgil ega edasta neid kolmandatele isikutele (Isikuandmete kaitse seadus § 7 lg 2).


Lepingust taganemine ja raha tagastus:

•    Tarbijal on õigus e-kaubanduses sõlmitud lepingust taganeda 14 päeva jooksul. Kauba ostmise puhul algab tähtaeg asja üleandmisest tarbijale (VÕS § 56 lg 1).
•    14-päevast taganemisõigust võib tarbija kasutada põhjust avaldamata. Seega ei või kaupleja nõuda põhjuse avaldamist, põhjendamist võib üksnes soovitada (VÕS § 194 lg 2).
•    14-päevase taganemistähtaja järgimiseks piisab kauba või taganemisavalduse saatmisest kauplejale tähtaja jooksul (VÕS § 194 lg 2).
•    Kui tarbija lepingust taganeb, tuleb talle tema poolt tasutu (sh postikulu) tagastada viivitamata, kuid mitte hiljem kui 14 päeva jooksul taganemisteate jõudmisest pakkujani (VÕS § 56 lg 3).
•    Kauba tagastamisega seotud kulude osas võivad osapooled lepingus kokku leppida, et tarbija kannab tagastamise tavalised kuludest kuni 10 euro ulatuses (VÕS § 194 lg 4). Kui tarbija taganeb lepingust 14 päeva jooksul kauba kättesaamisest, võib tarbija kanda jätta ainult tagastamisega seotud postikulud ja mitte kauba tarbijale kättetoimetamisega seotud postikulud.
•    Tarbija peab lepingust taganemisel kauplejalt saadu tagastama samuti viivitamata, kuid mitte hiljem kui14 päeva jooksul (VÕS § 56 lg 3).
•    Kui tagastamisele kuuluv kaup ei vasta tellitule (vale või defektiga toode), peab tagastamiskulud tasuma igal juhul kaupleja (VÕS § 194 lg 4).
•    Taganemisõiguse kasutamiseks peab ta tootepakendi avama ettevaatlikult seda kahjustamata. Sealjuures tuleb kauplejal arvestada asjaoluga, et pakend peab olema avatav. Kui seda ei saa lõhkumata/rikkumata avada, ei vastuta tarbija rikutud pakendi eest.

Garantii:
•    E-kaubanduses ostetud kauba puhul on müüja kohustus vastutada asjal ilmnenud lepingutingimustele mittevastavuse eest eraisikule kahe aasta jooksul alates asja ostjale üleandmisest (VÕS § 218 lg 2).
•    Kauba puuduse ilmnemisel peab tarbija hiljemalt kahe kuu jooksul sellest müüjat teavitama ehk esitama pretensiooni (VÕS § 220 lg 1).
•    Tarbija võib kaebuse esitada mistahes vormis. Soovitada võiks aga tarbijal esitada kohe kirjalik (kirjalikku taasesitamist võimaldavas vormis) kaebus (TKS § 19 lg 1).
•    Kirjalikus või kirjalikku taasesitamist võimaldavas vormis (nt e-post) kaebuses tuleb märkida:
1.    tarbija nimi ja kontaktandmed;
2.    kaebuse esitamise kuupäev;
3.    kauba või teenuse puudus;
4.    kauplejale esitatav nõue
5.    viidata tuleb tehingu sooritamist või garantiid tõendavale dokumendile või lisada selle koopia
•    Kaupleja peab tarbija kirjalikus või kirjalikku taasesitamist võimaldavas vormis esitatud kaebuse vastuvõtmist samas vormis kinnitama (TKS § 19 lg 5).
•    Kauplejal on tarbijakaitseseadusest tulenev kohustus vastata tarbija kirjalikule või kirjalikku taasesitamist võimaldavas vormis esitatud kaebusele 15 päeva jooksul (TKS § 19 lg 6).
•    Kui kauplejal ei ole võimalik 15 päeva jooksul tarbija kaebusele vastata, peab ta kirjalikult sellest tarbijat teavitama, viivitust põhjendama ja määrama uue mõistliku tähtaja vastamiseks (TKS § 19 lg 6).
•    Kui kaupleja jätab tarbija pretensiooni rahuldamata või osaliselt rahuldamata, peab ta seda tarbijale kirjalikult põhjendama (TKS § 19 lg 7).6
•    Kui kaupleja ei täida oma lubadust tähtaja jooksul kaebust lahendada, loetakse, et ta on keeldunud kaebuse lahendamisest (TKS § 19 lg 8).

 

Kuidas osta ouemangud.ee e-poest?

Valige välja sobivad tooted ja lisage need ostukorvi.
„Ostukorvi“ nupule vajutades avatakse Teile valik „Vaadake ostukorvi“. Vajutades „Vaadake ostukorvi“ näete ostukorvi sisu ning Teil on võimalus lisada ning eemaldada korvist tooteid.
Lisaks kuvatakse Teile võimalused "Kasuta sooduskupongi" ja "Kasuta kinkekaarti". Sooduskoodi või kinkekaardi aktiveerimiseks vajutage nupule „Rakenda“. 

Edasi liikumiseks vajutage "Vormista tellimus".

Te võite osta kas külalisena või registreeruda kasutajaks ning luua kasutajakonto.

Konto loomine võimaldab Teil kiiremini tellimusi sooritada, olla kursis oma tellimuse staatusega ja vaadata oma eelmisi tellimusi.

Kui Teil juba on kasutajakonto, saate siseneda registreeritud kasutajana.
Edasi tuleb Teil täita kohustuslikud väljad, valida transpordi- ning makseviis.

Hinnad ja tasumine

Kõik hinnad on esitatud eurodes ja sisaldavad käibemaksu.
Kauba eest on võimalik tasuda pangalingiga, makseteenust osutab Montonio Finance OÜ. Klõpsake all paremal olevale nupule „Jätka“ ning valige sobiv makseviis ja kinnitage tellimus. Teid suunatakse panga leheküljele, kus saate turvaliselt makse sooritada.

 


Sooduskoodid

Sooduskoodi rakendumiseks vajutage kindlasti punasel kastil "Kasuta soodus".

Makseviisid

  • Pangalingiga (Swedbank, SEB, LHV, Luminor, COOP, Citadele)
  • Revolut, N26
  • pangaülekandega

Pangalingiga tasumisel vajutage sobiva panga logole ja kinnitage tellimus. Teid suunatakse panga leheküljele, kus saate turvaliselt makse sooritada.  Kui soovite pöörduda pangast tagasi ostlema, vajutage „Tagasi kaupmehe juurde“.
Peale tellimuse tasumist saadetakse Teie e-posti aadressile tellimuse kinnitus. (Kui kiri ei ole jõudnud Teieni hiljemalt tunni aja jooksul, kontrollige igaks juhuks oma rämpsposti kausta - osad automaatselt saadetud kirjad võivad suunduda sinna). Tellimus läheb töösse kohe peale makse laekumist.

Kõikidele soovijatele saadame e-arve. Ostu vormistamisel märkige palun e-arve soov  kommentaaridesse.




Transport

Kaupa toimetame kohale ainult Eestis piires.
Transpordiks on järgmised võimalused:
•    SmartPOST (2,79 EUR)
Pakiautomaatide asukohad leiate siit.
Täpsem info kuidas saate paki kätte siit.
•    Omniva pakiautomaat (2,79 EUR)
Kaup toimetatakse Teie poolt valitud Omniva Pakiautomaati. Pakiautomaatide asukohad leiate siit.
Täpsem info hoiutähtaegade ja kohaletoimetamise kohta siit.
•    Kulleriga koju kätte (4,99 EUR)
Kauba toob kohale kas Venipaki või Omniva kuller. Täiendav info Omniva kulleri kohta siit.
•    Tulen ise järele (tasuta)
Aadress: ladu - Jalaka tn 83, Soinaste küla, Kambja vald, Tartu maakond, 61709. Võtame Teiega personaalselt ühendust ning lepime aja kokku.


Tasuta transport kehtib Smartposti ja Omniva pakiautomaadi teenuse valimisel alates 40 EUR, kullerteenuse puhul alates 55 EUR.


Tarneaeg

Kõik tellimused täidetakse pärast makse laekumist üldjuhul 1-2 tööpäeva jooksul, kuid mitte hiljem kui 5 tööpäeva jooksul. Tavapäraselt saadame mängud teele samal või järgmisel tööpäeval pärast makse laekumist.


Garantii

Kõikidele toodetele kehtib garantii seaduses ettenähtud korras.
Toodete puhul palume täpselt jälgida kaubaga kaasas olevat kasutusjuhendit ning vastavaid instruktsioone.
Garantii ei kehti juhul, kui kauba puudus on tingitud toote valest kasutamisest või toote kulumisest.
Täpsem info Kauplemis- ja ostutingimustes.


Kaupade tagastamine

Kauba tagastamisõigus on 14 päeva. Kaup peab olema originaalpakendis. Kaup ei tohi olla kasutatud.
Täpsem info Kauplemis- ja ostutingimustes.


Lisainfo

Dada AD OÜ jätab endale õiguse muuta www.ouemangud.ee sisu ning identifitseerimist, kasutamist, tehnilisi üksikasju jms.
Dada AD OÜ jätab endale õiguse muuta kaupade ja teenuste hindu ette teatamata.
Lisainfoks toodete, tarne, maksetingimuste või muu kohta võtke ühendust e-posti teel: mangud@dada.ee või pakilisemates küsimustes telefonil 518 9722 –Margus Sokk.
Kõik pildid ja kirjeldused on võimalikult tõepärased, kuid ei anna alati kauba kohta kõikehõlmavat teavet. Enamasti kasutame kauba tootjalt saadud pilte ja kirjeldusi, kus mõnikord võib esineda vigu.
Kaupade ja nende omaduste kirjeldusel proovime olla võimalikult täpsed. Tootjapoolsetele piltidele ja kirjeldustele oleme lisanud vajadusel ka omapoolseid pilte ja kirjeldusi.  Kaubatootjad võivad muuta spetsifikatsioone ilma meiega kooskõlastamata.


Kui olete unustanud salasõna

Kui olete unustanud oma salasõna, siis palun arvestage järgnevaga: programm lubab Teil salasõna proovida vaid 10 korda. Peale seda läheb konto lukku ning peate tund aega ootama, et oleks võimalik uuesti sisse logida.
Seepärast soovitame salasõna unustamisel mitte ära kasutada kõiki 10 katset, vaid lasta programmil meilile saata uus salasõna enne, kui konto lukustub. 
Sisselogituna võite alati salasõna muuta.

Toredat ostlemist!

 

Kauplemis- ja ostutingimused:

•    Kaupleja: Dada AD OÜ, Ülikooli 10, Tartu 51003;
•    Kaupade tüüp: Õuemängud;
•    Leping jõustub tellimuse kinnitamise hetkest. Tellimus loetakse kinnitatuks pärast kauba eest tasumist;
•    Kauba hind sisaldab käibemaksu. See ei sisalda posti- või veokulude hinda. Viimane kujuneb vastavalt valitud teenusepakkuja, asukoha ja kauba kaalu ning mõõtmete tulemusena.
•    Kauba eest tuleb tasuda 100% ettemaks, kasutades selleks e-makse teenust.
•    Kauba eest tasumiseks saab kasutada järgnevaid makseviise:
     Eesti pangalingid: Swedbank, SEB, Luminor, LHV, Coop Pank, Pocopay
     NB! Pangalingiga tasumisel vajutada kindlasti panga lehel nupule „Tagasi kaupmehe juurde“.
•    Makseid vahendab Montonio Finance OÜ. Tasumine toimub väljaspool Veebipoodi turvalises keskkonnas – pangalingiga tasumisel vastava panga turvalises keskkonnas ja krediitkaardiga tasumisel Montonio Finance OÜ. turvalises keskkonnas. Müüjal puudub ligipääs kliendi panga ja krediitkaardi andmetele. Leping jõustub alates tasumisele kuuluva summa laekumisest Veebipoe arvelduskontole.

•    Kaupa toimetame kohale ainult Eesti piires.
•    Tarbijale kehtib 14-päevane lepingust taganemisõigus vastavalt VÕS §-le 56;
•    Tarbija loetakse VÕS § 57 alusel taganenuks ka seotud tarbijakrediidilepingust, kui asi omandatakse krediidiga ning tarbija taganeb müügi või teenuse osutamise lepingust VÕS § 56 alusel
•    Kaupleja kinnitab tarbijale tellimuse saamise elektrooniliselt esimesel võimalusel (VÕS § 62 1 lg 3).
•    Pakkuja täidab tellimuse 1-5 tööpäeva jooksul, kui ei ole kokku lepitud teisiti (VÕS § 59 lg 1).
•    Kui pakkuja ei suuda lepingut täita, teavitab ta tarbijat sellest ja tagastab tarbijale tema poolt tasutu viivitamata, kuid mitte hiljem kui 14 päeva jooksul teate saatmisest (VÕS § 59 lg 2).
•    Eelneva kokkuleppe korral võib kaupleja tarbijale tellitu asemel üle anda ka muu vähemalt sama kvaliteedi ja hinnaga kauba või osutada sama hinna ja kvaliteediga teenuse. Kui aga tarbija asendatud kauba tagastab, kannab kõik tagastamisega seotud kulud kaupleja (VÕS § 59 lg 3).
•    Kaupleja kasutab kliendi isikuandmeid ainult tellimuse täitmise eesmärgil ega edasta neid kolmandatele isikutele (Isikuandmete kaitse seadus § 7 lg 2).
•    Ka


Lepingust taganemine ja raha tagastus:

•    Tarbijal on õigus e-kaubanduses sõlmitud lepingust taganeda 14 päeva jooksul. Kauba ostmise puhul algab tähtaeg asja üleandmisest tarbijale (VÕS § 56 lg 1).
•    14-päevast taganemisõigust võib tarbija kasutada põhjust avaldamata. Seega ei või kaupleja nõuda põhjuse avaldamist, põhjendamist võib üksnes soovitada (VÕS § 194 lg 2).
•    14-päevase taganemistähtaja järgimiseks piisab kauba või taganemisavalduse saatmisest kauplejale tähtaja jooksul (VÕS § 194 lg 2).
•    Kui tarbija lepingust taganeb, tuleb talle tema poolt tasutu (sh postikulu) tagastada viivitamata, kuid mitte hiljem kui 14 päeva jooksul taganemisteate jõudmisest pakkujani (VÕS § 56 lg 3).
•    Kauba tagastamisega seotud kulude osas võivad osapooled lepingus kokku leppida, et tarbija kannab tagastamise tavalised kuludest kuni 10 euro ulatuses (VÕS § 194 lg 4). Kui tarbija taganeb lepingust 14 päeva jooksul kauba kättesaamisest, võib tarbija kanda jätta ainult tagastamisega seotud postikulud ja mitte kauba tarbijale kättetoimetamisega seotud postikulud.
•    Tarbija peab lepingust taganemisel kauplejalt saadu tagastama samuti viivitamata, kuid mitte hiljem kui14 päeva jooksul (VÕS § 56 lg 3).
•    Kui tagastamisele kuuluv kaup ei vasta tellitule (vale või defektiga toode), peab tagastamiskulud tasuma igal juhul kaupleja (VÕS § 194 lg 4).
•    Taganemisõiguse kasutamiseks peab ta tootepakendi avama ettevaatlikult seda kahjustamata. Sealjuures tuleb kauplejal arvestada asjaoluga, et pakend peab olema avatav. Kui seda ei saa lõhkumata/rikkumata avada, ei vastuta tarbija rikutud pakendi eest.

Garantii:
•    E-kaubanduses ostetud kauba puhul on müüja kohustus vastutada asjal ilmnenud lepingutingimustele mittevastavuse eest kahe aasta jooksul alates asja ostjale üleandmisest (VÕS § 218 lg 2).
•    Kauba puuduse ilmnemisel peab tarbija hiljemalt kahe kuu jooksul sellest müüjat teavitama ehk esitama pretensiooni (VÕS § 220 lg 1).
•    Tarbija võib kaebuse esitada mistahes vormis. Soovitada võiks aga tarbijal esitada kohe kirjalik (kirjalikku taasesitamist võimaldavas vormis) kaebus (TKS § 19 lg 1).
•    Kirjalikus või kirjalikku taasesitamist võimaldavas vormis (nt e-post) kaebuses tuleb märkida:
1.    tarbija nimi ja kontaktandmed;
2.    kaebuse esitamise kuupäev;
3.    kauba või teenuse puudus;
4.    kauplejale esitatav nõue
5.    viidata tuleb tehingu sooritamist või garantiid tõendavale dokumendile või lisada selle koopia
•    Kaupleja peab tarbija kirjalikus või kirjalikku taasesitamist võimaldavas vormis esitatud kaebuse vastuvõtmist samas vormis kinnitama (TKS § 19 lg 5).
•    Kauplejal on tarbijakaitseseadusest tulenev kohustus vastata tarbija kirjalikule või kirjalikku taasesitamist võimaldavas vormis esitatud kaebusele 15 päeva jooksul (TKS § 19 lg 6).
•    Kui kauplejal ei ole võimalik 15 päeva jooksul tarbija kaebusele vastata, peab ta kirjalikult sellest tarbijat teavitama, viivitust põhjendama ja määrama uue mõistliku tähtaja vastamiseks (TKS § 19 lg 6).
•    Kui kaupleja jätab tarbija pretensiooni rahuldamata või osaliselt rahuldamata, peab ta seda tarbijale kirjalikult põhjendama (TKS § 19 lg 7).6
•    Kui kaupleja ei täida oma lubadust tähtaja jooksul kaebust lahendada, loetakse, et ta on keeldunud kaebuse lahendamisest (TKS § 19 lg 8).